خیلی نامردی گلم
نوشته شده توسط : ملیکا

پسر: بالاخره موقعش شد. خیلی انتظار کشیدم.

دختر: می خوای از پیشت برم؟

پسر: حتی فکرشم نکن!

دختر: دوسم داری؟

پسر: البته! هر روز بیشتر از دیروز!

دختر: تا حالا بهم خیانت کردی؟

پسر: نه! برای چی می پرسی؟

دختر: منو می بوسی؟

پسر: معلومه! هر موقع که بتونم.

دختر: منو می زنی؟

پسر: دیوونه شدی؟ من همچین آدمی ام؟!

دختر: می تونم بهت اعتماد کنم؟!

پسر: بله.

دختر: عزیزم!

-

-

-

 

بعد از ازدواج

-

-

-

-

کاری نداره! از پایین به بالا بخون!





:: بازدید از این مطلب : 798
|
امتیاز مطلب : 123
|
تعداد امتیازدهندگان : 33
|
مجموع امتیاز : 33
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 ارديبهشت 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
amir در تاریخ : 1391/11/29/0 - - گفته است :
دوباره سلام یک نظر قبل از این دادم که واسه اون حرفی که تو معرفی سایت زده بودی بود الا واسه این مطلب خیلی قشنگ بود راستی یک مطلب رو کپی کردم امید وارم ناراحت نشی

/weblog/file/img/m.jpg
علی در تاریخ : 1390/2/16/5 - - گفته است :
سلام ملیکا جون
خوبی؟
وبلاگت خیلی خوشگله ولی بازدید کنندت میتونه بیشتر از اینا باشه...
برات یه پیشنهاد دارم
که بازدید کنندتو زیاد میکنه.
فقط توش عضو میشی...بقیشو خودت میفهمی.
برو به این لینک:
http://takrank.com/?ref=10618
رایگانه،پس امتحانش ضرر نداره.تازه اگه بازدید کنندت زیاد بشه میای تو صفحه ی اول گوگل.و این یعنی افزایش اساسیه بازدید کننده!
از من پیشنهاد بود.اونم خصوصی!
موفق باشی
راستی این مطلبت خیلی باحال بود

/commenting/avatars/avatar14.jpg
فرید در تاریخ : 1390/2/5/1 - - گفته است :
سلام وب خوبی داری مخصوصا این مطلبتون

به منم سر بزن اماده تبادل لینکم هستم

/weblog/file/img/m.jpg
ارام در تاریخ : 1390/2/5/1 - - گفته است :
عزیزم کلیک کردم بای


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: